Administrativ medarbejder til Pladsanvisningen i Fællessekretariatet for Børne- og Undervisningsområdet.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren pladsanviser, der har lyst til at blive en del af vores pladsanvisnings-team. 

 

Om Pladsanvisningen 

Pladsanvisningen hjælper forældrene med at skrive deres barn op til pasning i de forskellige dagtilbud og vejleder om økonomisk friplads. I forhold til daginstitutionerne understøtter Pladsanvisningen Dagtilbudslederne med at have overblik over deres økonomi, især via normeringen, og udarbejdelse af regneark til lønsumsstyring. 

 

Om Fællessekretariatet for Børne- og Undervisningsområdet

Fællessekretariatets opgave er at understøtte Dagtilbud, Skoler, Familierådgivningen, Sundhedsplejen, PPR m.v. i deres daglige arbejde, ligesom vi skal sikre, at de kommunale fælles opgaver bliver løst på en god måde. Vi har også fokus på borgersamarbejde og er åbne og imødekommende i samarbejdet med borgerne.

Vi leder efter en medarbejder, der kan arbejde selvstændigt og effektivt, og har fokus på at bidrage til den fælles opgaveløsning i Fællessekretariatet.

 

Dine væsentligste opgaver vil være:

  • Pladsanvisning til dagtilbud.
  • Økonomi på dagtilbudsområdet i tæt samarbejde med dagtilbudslederne.
  • IT (eks. AULA og hjemmesider).

 

Vi forventer, at du har:

  • Viden om KMD I2 på superbrugerniveau.
  • Kendskab til dagtilbudsloven.
  • Et indgående kendskab til Aula.
  • Erfaring med at udarbejde kapacitetsanalyser.
  • Stor erfaring i at arbejde med Excel.
  • En administrativ uddannelse, gerne suppleret med en kommunom eller lignende - alternativt er du uddannet administrationsbachelor.
  • Erfaring med kommunale driftsopgaver, ØS Indsigt, SD løn og Office pakken.
  • God talforståelse, handlekraftig og er psykisk robust.
  • Gode kommunikative evner såvel mundtligt som skriftligt.
  • Gode samarbejdsevner og gerne vil og kan samarbejde på tværs af organisation og faggrupper.

 

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Tillidsrepræsentant for HK Susanne Justesen på tlf.: 9960 5403 - mail: sujus@ikast-brande.dk

Leder af Fællessekretariatet Lars Falbe Hansen på tlf.: 9960 5440 – mail: lafha@ikast-brande.dk

Derudover kan du orientere dig om vores organisation, politikker og strategier m.v. på Ikast-Brande Kommunes hjemmeside.

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Løn efter gældende overenskomst. 

Arbejdsstedet er Administrations bygningen i Nørre-Snede. 

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer med start den 1. april 2024 eller snarest derefter.

 

Ansøgning

Vi skal have modtaget din ansøgning senest tirsdag den 26. februar 2024, kl. 12.00.

Der vil blive afholdt samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Bellisvej 2, 8766 Nørre Snede

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993870

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet